donderdag 13 oktober 2011

Vakopleiding!

Hee Bloggers..

De vakopleiding is dinsdag weer geweest en ik heb weer iets moois gemaakt. Ik ben er zelf heel erg tevreden mee alhoewel ik wel zie wat er niet goed aan is.
Het is de eerste keer en niet perfect.. Maar toch erg blij.

Gister ben ik met het Boerma Instituut naar een bij eenkomst van bloemenwinkels geweest. De VBW bij bob's in uitgeest. Gezellig met een hapje en drankje kijken naar elkaars bloemstukjes. Ik heb helaas niks gemaakt maar ik heb wel de hele avond foto's gemaakt. Als je interesse hebt dan kan je kijken op onze website of facebook van het Boerma instituut voor de foto's. De foto's zijn te vinden onder 2011 VBW zowel op de website als op facebook.

Maar in de les hebben we een biedermeier op draad gemaakt.




Bedankt  voor het kijken en tot volgende week!

6 opmerkingen:

  1. hoi nou dat heb je mooi gemaakt zeg prachtig ik zie er niets aan hoor
    mooi gedaan
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een stukje vakwerk !! goed gedaan hoor....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en dit vind ik nou helemaal gaaf... niet te groot.. en het staat beeldig op mijn aanrecht bij mijn mooie oude verweerde kaarsenstandaards...mmm eigenlijk moeten er nog roze kaarsen bij....
    Dit is echt stukken beter als een graftak... want ik weet nog steeds niet wat ik daar mee moet...;)
    groetjes
    je moeder
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een prachtig werkstuk, ik vind hem helemaal geweldig! vooral die kleuren, zou heel goed passen in mijn interieur..!
    (jammer dat ik geen dochter heb die bloemiste wil worden...)
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi stuk zeg! Gaaf hoor.
    Ik ben je nieuwe volger, volg je terug?
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen