vrijdag 2 september 2011

Wat is het weer een tijd geleden dat ik er iets heb opgezet. Er is van alles gebeurd dus ik zal jullie even op de hoogte brengen!

Ik heb een paar weken terug een iPhone gekocht en wat ben ik er blij mee. Mijn moeder vond het ook wel erg interessant en dus heeft zij er nu ook een. Wel zijn we heel nieuwsgierig of er ook een app voor blogspot is. En hoe we dat dan kunnen doen. Ook hebben we een baby parkietje gekocht. Wat een schatje is het. Ze moet nog met pap gevoerd worden en na het pap eten komt ze altijd heel lief bij me liggen. Als ik dan op bed lig dan komt ze op mijn borst onder de dekens liggen. Ze heet snowwhite en noemen haar snowie.



 En ik zou mee doen met de internationale vakopleiding bij het boerma instituut. Alleen hebben er wat mensen afgezegd waardoor hij nu niet door gaat. Nu doe ik mee met de Nederlandse vakopleiding die begint aankomende dinsdag en is maar 1 dag in de week. Ik zal jullie elke dinsdag of woensdag een berichtje sturen met foto's van die dag! Ik hoop dat iemand mij advies kan geven over een blogspot app.

En dan komen zo de foto's Veel blog plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten