zaterdag 9 juli 2011

Avifauna + 2 kaartjes

Hee lieve bloggers..

Donderdag ben ik met mijn vriend naar avifauna geweest. Het was echt heel erg leuk.
Er was een kas waar de vogels (Lori's) los vlogen. Dan kon je een bakje kopen met voer en kwamen ze op je vliegen. Wij zijn zonder eten naar binnen gegaan en zelfs dan komen ze op je zitten. Vooral mijn vriend vonden ze allemaal erg leuk. Wij maken altijd grapjes over zijn haar dat het op een vogelnestje lijkt (helemaal als hij er geen vet in heeft gedaan.) En ik denk dat de vogels het met ons eens waren.


Ook waren er hele mooie roofvogels, kakatoe's, papegaaien, pinguins en nog vele andere vogels. Maar we vonden de toekan ook erg leuk.
 
 We hebben verder een hele leuke dag gehad. We vonden het een erg mooi park en ze waren nog aan het bouwen aan een nieuwe kas. Dus binnenkort moeten we er weer heen (vervelend he.)

Ik heb ook nog 2 kaartjes voor jullie.

De eerste was voor de overbuurvrouw. Die had een dochtertje gekregen jaydee heet ze. We hebben het geboorte kaartje een beetje nagemaakt.
En familie van ons zijn getrouwd. Dus ook daar hebben we een kaartje voor gemaakt.

Dat was het weer voor vandaag.
Veel plezier op de blog!

2 opmerkingen:

  1. Och die arme vriend van je LOL!!!!!! Je hebt dus fikse concurrentie zie ik wel, dat wordt oppassen geblazen!!!
    De kaartjes zijn enig, zo leuk dat je weer wat laat zien op je blog Mignon!
    Groetjes aan je Mam.

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben daar héééél lang geleden met schoolreisje geweest.
    Mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen