woensdag 9 maart 2011

Magnolia!

Hee iedereen!

Ik wil ten eerste iedereen heel erg bedanken voor al jullie leuke en lieve reacties.. Ik word er toch zo vrolijk van om het allemaal te lezen..
Ik heb nu ook al 40 volgers en dat in di 2 a 3 maanden.. Ik vind het echt super!! En als ik er dan straks 100 heb is het zeker tijd voor een Candy...

Hier heb ik weer een kaartje.. Uiteraard heeft mijn moeder weer een handje mee geholpen.. Ik ben vaak niet zo goed in het bedenken van een kaart maar veel beter in het uitvoeren.. Dus zij komt met ideeën en ik maak ze.. ik hoop dat jullie ook even een bezoekje brengen bij haar Klik..
maar vorige week heb ik mijn eerste magnolia gekocht.. En bij deze hier een kaartje ermee.

Als jullie nog leuke dingen weten voor mij om te maken vind ik dat ook heel erg leuk! En zal ik het zeker proberen...!!


Bedankt voor het kijken!!

7 opmerkingen:

  1. en ook dit is weer een schattig kaartje die we samen gemaakt hebben .... vind het wel gezellig hoor elke keer een kaartje maken
    Het kaartje wat we vanavond hebben gemaakt vind ik ook leuk....
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, prachtig is dit vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Mignon......LEUK !!...truste Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, vrolijk papier en wat een leuk idee om de stempel zo te verwerken!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje!
    Vind je het trouwens leuk de bloemschikopleiding.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldig kaartje is dit geworden Mignonn en wat hebben jullie een mooie papiercombinatie gemaakt, helemaal super toch die bloks van de Action! Wat is dat voor een leuke mal waar Tilda op zit, is die van Nellie Snellen misschien??
    Lieve groetjes,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Mignon! Ik kom via het blog van je moeder weer hier. Wist helemaal niet dat Anita je moeder is!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen