woensdag 9 februari 2011

Valentijn?

Hee bloggers daar ben ik weer.

Ik heb nu al 2 keer achter elkaar een bloemstukje gedaan. Dus het werd weer even tijd om een kaartje te maken. Vorige week had ik dit kaartje al af. Maar ik heb elke keer geen tijd om hem online te zetten. Ik ga 2 dagen naar school loop 3 dagen stage en werk ook nog 1 dag. Dan lig ik elke avond in mijn bed en kan ik me voor mijn kop slaan dat ik dan weer vergeten ben om een foto te maken van mijn kaart.

Maar goed het kaartje was bedoeld voor valentijn.... Helaas was mijn verjaardags kaart voor mijn vriend helemaal mislukt (de inkt van mijn stempel zat over het hele papier heen.) Tsjah ik ben blond en ging eerst stempelen en dan borduren. Nu denk ik ook dat ik nieuwe inkt moet kopen want hij had al een hele poos liggen drogen. Maar dus heb ik mijn valentijns kaart maar opgeofferd en nu gebruikt als verjaardags kaart. Mijn vriend was er even goed erg blij mee...
Alleen moet ik nu weer iets nieuws verzinnen voor valentijn.. En het was al zo moeilijk om een kaartje te maken voor hem want hij is altijd bij me... dus heb ik nooit de tijd om een kaartje te maken voor hem.
(als de foto een beetje slecht is... jaa sorry jongenss dat klopt maar de foto is 's avonds gemaakt.)

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden. En misschien nog ideeën hebben voor mijn inkt.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog =)

12 opmerkingen:

  1. Hij is echt helemaal leuk hoor.....welterusten slaap lekker....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het kaartje was weer schattig en het volgende kaartje met de spullen die je van mij gekregen hebt.. ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig wat dat gaat worden
    groetjes
    je moeder
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mignonn,

    meis wat ben je druk met school, stage en werken en dan ook nog je vriend die je amper kunt verrassen omdat hij in de buurt is (afzien, hihihi!!) maar dit kaartje is een scheetje!!!

    Liefs,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje, dat heb je weer mooi gemaakt. Ik vind het nog behoorlijk moeilijk, heb van de week een pakketje binnen gekregen om zelf een kaart en doosje te maken, maar het gaat me niet zo goed af.
    Fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit schattige kaartje, je zou eens stazon inkt moeten proberen, of voor copic en distress inkt de archival

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart. En dat met zo weinig vrije tijd. Knap zeg. Ik zou distressink gebruiken. Kan niet meer mislukken.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi!!


    Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten bij mij! Dank je wel :-)
    Ik vind je kaartje erg lief!
    Voor de theedoos heb ik dubbelzijdig tape gebruikt en tacky glue! Ideaal dat laatste! Blijft erg goed zitten!
    Ben erg benieuwd naar je sigarendoosje! kom maar op zou ik zeggen ;-)
    Lieve groetjes brenda

    Ps. Wat maak jij toch prachtige bloemstukken zeg! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje is dit Mignon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mignon, bedankt voor je berichtje op mijn blog! Enne wat een leuke verschillende dingen doe je allemaal, je kaartje is schattig!

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve kaart heb je gemaakt voor je vriend! Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog, ik zie dat je ook uit Kaaiendonk komt, ik ben er ook geboren!Mooie bloemstukjes heb je gemaakt zeg.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en prachtig kaartje mignon!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen