vrijdag 18 februari 2011

Een nieuw kaartje!

Jaa daar was ik weer met een nieuw kaartje.. Een tijdje terug had mijn moeder allemaal spullen van eline voor me mee genomen. Ik vond het zo ontzettend lief en ben toen even met haar gaan zitten  om ideeën te bedenken voor mijn volgende kaartje met eline papier. Ik ben zo ontzettend gek op dat eline's huis papier... De kleuren zijn zo gezellig en passen allemaal zo mooi bij elkaar. Ik heb ook al een sigarendoosje gemaakt..(naja geplakt)met eline papier. Ik zoek alleen nog de inspiratie om er nog wat leuks op en aan te maken.

Ook heb ik van mijn vriend mooie tulpen gekregen met valentijns dag... En ook al was hij een dag te laat was ik er erg blij mee.
Dus hier van mijn nieuw gemaakte kaart en mijn tulpen een foto.



Ik wou jullie ook nog even bedanken voor jullie ontzettend leuke en lieve berichtjes.
Veel kijk plezier!

8 opmerkingen:

  1. jammer dat je foto niet helemaal scherp is maar wat is het kaartje leuk geworden he...ik heb nu nog ideeën voor paaseieren zie de blog van heidi (la flotte) daar kunnen we ons ook nog mee bezig houden.
    Wat een mooie tulpen ze passen er wel heel erg goed bij.
    groetjes
    je moeder
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een gezellig voorjaarskaartje ,heerlijk frisse kleuren en precies passend bij je tulpen

    Fijn weekend
    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk geworden Mignonn, weer eens iets heel anders dan we vaak zien en alle details en kleuren goed op elkaar afgestemd...mooi plaatje met tulpen helemaal in de juiste kleur!!
    Ik heb je al een tijdje niet meer op mijn blog gezien, kom je weer eens langs???

    Knus weekend,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit lijkt een heel mooi kaartje, je had hem er voor mij iets groter op mogen zetten, de detail zie ik niet goed. Die bos tulpen is heel lief, inderdaad beter laat dan nooit, voortaan één dag eerder beginnen met hinten te geven... lol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig geheel is dit, die tulpen met die vrolijke kaart erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi tafereeltje, mooie tulpen en een leuke kaart!

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Mignonn, ik lees net je reactie. Jij gaat echt met sprongen vooruit dus NIET zo bescheiden zijn hoor! Bovendien jij bent hartstikke druk en wij hebben UREN om van alles te proberen dat moet je ook niet vergeten...bloemen schikken...nou moeilijker dan kaarten frutselen en daar draai jij je hand vast niet voor om!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je je hebt aangemeld als volger bij mij, je komt toch op mijn workshop of ben jij niet diegene? Leuk van die bloemistenschool, dat lijkt me zo'n mooie opleiding. Ik heb zelf een keer les gegeven op een bloemistenschool om papieren rozen te leren maken, dat was erg leuk.

    Fijn weekend,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen