donderdag 27 januari 2011

Tafelarrangement

Hee bloggers hier ben ik weer. Ik heb vandaag een tafelarrangement gemaakt op mijn stage en wou die even met jullie delen.

Ook hebben we een mannetjes parkiet gekocht. Hij heet chico en we zijn er heel erg blij mee. Nu nog hopen dat tony en chico elkaar leuk vinden.

Ook ben ik maandag naar almere geweest en daar hebben ze een grote hobby winkel. Daar heb ik aquarelmarkers gekocht. Alleen lukt het niet zo goed. Ik heb namelijk bij veel van jullie kaarten gezien dat de streep die jullie trekken bijna helemaal weg is. Bij mij is die lijn zo veel dikker en de rest veel lichter. Mijn huidskleur doet het niet eens. Heeft dit te maken met dat ik geen aquarelpapier heb of dat ik het gewoon echt niet kan? Ik heb wel al youtube filmpjes bekeken. Ik hoop dat jullie advies hebben zodat ik het niet voor niks gekocht heb.

ik hoop dat jullie mijn tafelstuk leuk vinden.









Chico
Groetjess:
Mignon



17 opmerkingen:

  1. ik vind je tafelstuk heel mooi geworden... wat zit er bovenop?
    is dat steen.. of???
    ik vind de anemoontjes die je op de tafel hebt ook heel mooi... hint hint..
    groetjes
    je moeder
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow...wat 'n prachtig tafelarrangement.
    De ondergrond van steen of hout? Mooie combinatie van verschillende kleuren witte bloemen. Knap hoor!!! Ik heb van je foto's genoten. Ennuh....met de aquamarkers kan ik je niet helpen want die gebruik ik niet.
    Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi je tafelstuk !!,zal ik ff mijn adres doorgeven ,ik heb nog wel een leuk plekje haha .Geen vrouwtje voor Tony ? tis wel een heel mooie .De rest kan ik je niet mee helpen helaas.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! & ben ook gelijk volger geworden van jou, wat een prachtige dingen maak jij zeg!! ik heb zelf ook ooit stage gelopen in een bloemenzaak en vond dit ook helemaal super maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om kapster te worden al blijven de bloemen toch altijd wel trekken!! haha

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heej Mignon wat gezellig dat je mijn blog bezocht hebt en wat een prachtige dingen maak jij dat tafelstuk WAUW!!
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ?? hij is superrrrrrr......en wat een lieffie...Chico ....fijne avond liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig tafelstuk heb je gemaakt.
    En Chico kleurt er ook nog eens leuk bij hihi
    En nu maar hopen dat de liefde opbloeit tussen die twee!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat doe je een leuke opleding en wat ben je creatief, heerlijk en ik hoop dat je toekomstdroom "een eigen zaak" gaat uitkomen. Zou toch te gek zijn als je tussen al je blommen ook nog andere dingen kunt uitstallen! Je vraag over markers kan ik helaas niet beantwoorden, ik doe alles met derwent potloden maar ik zal eens gaan opletten of ik ergens iets tegenkom. Binnenkort plaats ik iets op mijn blog dat meedoet aan een TAG wedstrijd maar ik heb hem gemaakt als boekenlegger voor een lieve vriendin, ideetje voor jou misschien??
    Gezellig weekend,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mignonnn, ik krijg ineens zoveel reacties/volgers -straks heb ik er nog een dagtaak aan om het allemaal bij te houden, hihihi - en daardoor terecht bij http://mijnkaartenhoekje.blogspot.com en denk dat je daar wel wijzer wordt vwb quarelmarkers, dus ga daar maar eens neuzen!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooie zeg.....Ik hoop dat je toekomstdroom ooit uit mag komen!!!!
    Grt Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat tafelstuk prachtig gemaakt en wat leuk dat jullie er nu een tweede parkiet bij hebben.
    Bedankt voor je reacties en het kopje is idd van PIP.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend tafelstuk Mignon!! Van het daarnaar kijken, kan ik echt zo genieten... De combinatie van het mooi verweerde hout met de witte bloemen is gewoon perfect!
    Chico ziet er ook geweldig en lief uit!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi mignon

    Je tafelstuk is prachtig en je parkietje een lieffie heb er zelf 5 gehad maar helaas kon mijn gezin niet tegen het gesnerk maar ik hoop dat ze elkaar heel lief gaan vinden!

    Over het inkleuren met de aquamarkers wil ik zeggen dat je geen streep met de markers zelf moet zetten maar gewoon inkleuren met een waterpen of kwastje dat word veel en veel mooier en ja blijven oefenen want dan word het echt mooi en leuk om te doen!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er mooi uit zeg!
    je vroeg op mijn blog of ik met Aquamarkers kleur en of ik nog tips voor je heb. Helaas...ik kleur alleen met Derwent potloden ;)
    Ik hoop dat iemand anders je nog wat goede tips kan geven.
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig tafelstuk!! Met advies over de potloden kan ik je helaas niet helpen. Ik heb mijn potloden vorig jaar verkocht omdat ik er niets mee deed.

    Leuke naam voor de parkiet! Wij hebben ook eens een Chico gehad, maar dat was een kat. Samen met zijn broertje vormden ze het duo Bor en Chico (uit de Fabeltjeskrant, maar dat is van ver voor jou tijd).

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend! Ik heb aquarelstiften maar die breng ik meestal eerst aan op mijn acrylblokje, waarna ik mijn penseeltje nat maak met water en dan wat kleur opneem. Daarna breng ik de kleur pas aan met mijn penseel op papier. De harde lijn die je anders direct op je papier zet is bijna niet meer "weg" te krijgen. Aquarelpapier met een fijne korrel vind ik prettig. Hopelijk heb je hier iets aan. Leuk dat je meedoet met mijn candy. Groetjes, anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi... Ik kwam je berichtje ergens tegen en wilde toch reageren. je kunt het beste met de marker wat inkt op een sheet/tegeltje zetten en dan met een penseel de inkt daarvan af halen, dan krijg je geen strepen;) het beste papier wat je kunt gebruiken is aquarelpapier van Cotman, die neemt het water goed op zodat je droger kunt kleuren! succes hoor en bedankt voor al je lieve reacties steeds op ijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen