donderdag 22 maart 2012

visite kaartjes zijn binnen!!

Het is eindelijk zover..
Ik heb mijn visite kaartjes binnen en kan straks echt gaan beginnen met bruidsboeketten, rouw arrangementen, tafel stukken en alles wat iedereen maar wilt. in april ga ik de bruiloft van mijn nicht doen dus dat word erg spannend maar ik heb er wel super veel zin in. Ik hoop dat er snel wat meer klusjes binnen stromen..
Voor jullie heb ik ook even een foto van mijn visite kaartje..!!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden..
Oo en nog meer goed nieuws.. vanaf juni ga ik op mezelf wonen  !!!



Veel blog plezier
Xxx

1 opmerking:

  1. Dat ziet er schitterend uit Mignon!! Leuk dat je de bruiloft van je nicht gaat verzorgen, een hele uitdaging maar enig om te doen lijkt me!!
    Spannende tijden voor je, ook op jezelf wonen straks...zal wennen zijn zowel voor jou als je ouders!!!!

    Liefs, Irene

    Zou je aub de woordverificatie van je blog willen halen, dat is wel zooo vervelend want we moeten nu al 2 onleesbare woorden typen en dat gaat vaak fout!!!!

    BeantwoordenVerwijderen